Sämst=längst bak

Hej!!!! Jag var nyss på dansen. Det va feeeett bra, för jag sög ju så jag fick byta plats med sama som stog längst bak!! Jag ville ju stå längst bak egentligen, för att inte skämma ut mig.. Jag vet inte ens om njag kommer på uppvisningen, eller genrepet!

Igår gick jag till kyrkan för att jag inte har vart där på några veckor. Kyrkan ligger i slussen och där finns också en ginatricotaffär! Så efter kyrkan gick jag och köpte jeanstights!!! Som tur var betala mamma och inte jag!! Här är dom:
Är dom inte snygga??? Juste. När jag var i farsta kolla jag lite mer i ginatricot och jag hitta två saker som jag ABSOLUT vill ha. Jag ska köpa dom nästa månad =)!!! Här är dom:
Visst är dom söta?? Kommer ha dom med leggins tror jag, dom är tillräckligt långa faktiskt.. Kanske med jeans legginsen??
Mina kläder eller garderoben har inte kommit.. Jag är så typ... hm... just det- NYFIKEN!!!! Haha, jag är knäpp... Jag kanske ska ut med khlood och sama sen.. Men vi får se. Jajaj, chao for now!!!!
HARE GÖTT!!!!

Kommentarer
Postat av: Sama

Du ska visst komma till genrepet din biatch!!!

2009-03-22 @ 16:58:22
URL: http://eskimoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0