Ny design

Hej igen! Som ni kanske ser så har jag en ny bloggdesign! Jag ÄLSKAR den. Det va fett jobbigt att göra på att själva kruddilutten (typ blomman eller vad det nu är) på bilden. Men det blev skit snyggt tycker jag. Igår var jag hemma hos Sama med Najma, Alex, ÅG, aimene, Isabella och khlood och såklart Sama. Killarna, isabella och najma gick typ efter en halvtimme?? Vi kollade på typ en film som heter slaumdog millionaire tror jag. Den var ganska så bra och ganska typ sorglig i början =(.... Men jag rekomenderar den!
Å, juste. I förrigår efter jag skrivit i bloggen ringde Sama och Najma och sa att jag skulle komma till Sama. Fast precis när jag kom så gicki Najma hem som vanligt. Hon fick inte vara ute. Men så stannade jag med sama och vi snackade bara. Vi snacka ganska länge typ en timme!!!

Idag efter skolan gick jag & CO (eller va man nu ska säga) till corinne och körde pingis i hennes pingis rum... Jag fuick typ plötsligt skit ont i ryggen. Jag vet inte varför. Men om det inte har gått över imorn ska vi till doktorn. Asså det gjorde skit ont, till och med när man skratta. Jag har fortfarande ont och känner mig som en gammal tant!!!! Jag gick hem då. Sen gick jag på hemspråk. Jag tog datanm och gjorde kliote headers också. Ni kanske vill se?? jaja, lägger in iaf.

Imorgon ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Orkar inte göra nåt med nån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0