I LÖÖÖÖVE MUSIC!!!!

Heeey!! Just nu sitter jag och laddar ner låtar. jag har laddat ner 18 låtar hittills. Jag hörde en alldeles ny låt som heter love, sex and magic med Ciara och Justin Timberlake. Den var ganska bra, inte helt min smak men den är OK. Jag tror mina kläder kommer imorgon =D!!! Jag undrar när garderoben kommer fram? GUD vad jag längtar. Asså en garderob!!!! OK, för er kanske det inte är något. Men jag har aldrig haft en egen. Asså jag har mest kläder i familjen och jag delar med mamma en vanlig vit garderob (basic). Och i den så har jag fyra hyllor, och mamma har en!!! Asså alla mina kläder är i en bulle helt ihopknölade i alla hyllor. Plus så står garderoben i badrummet. Så det ska bli otroligt skönt att ha en i mitt rum =D!!!

Ciara ft. Justin Timberlake- love,sex and magic

Idag var det jätte kul i skolan (är det nästan alltid egentligen). Asså vi fick typ belöning så vi hade tårttävling!! Alla fick varsim tårtbotten och så skulle vi typ dekorera och fylla den. Man kunde få poäng i:
Samarbete
Delaktighet
Ordning och reda
Resultat (utseende, smak)


Man kunde få 4 poäng på varje sån. Så det högsta man kunde få var 16p. Jag var i samma grupp som Khlood, Deniz, Fredrik och emil.... Vi var fett stökiga i vår grupp, alla var överallt. Så vi kom trea av fem grupper. Mend et var 3 grupper som delade tredjeplatsen, en på andraplatsen, och två på förstaplatsen. Vår tårta var fett god, men lite freakad.. haha, äkta bebistårtan.
Efter skolan gick jag till bibblan och låna tre böcker. Sen när vi va på väg hem (najma, jag och khlood) så bestämde vi oss att gå hem till mig eftersom jag var ensam hemma. Vi gjorde inget spec... Lyssnade på musik och fota lite... I skolan hade vi också fotat oss, men jag har tyvärr inte dom bilderna, dom är på najmas mobil... Aja, bye bye!!

Lite bilder från idag:
alex, klood och åg
MER BILDER KOMMER!

XOXO Natalia

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Sugen på en blåhårig metalbruds life and style?

du kanske vill hålla dig uppdaterad om min sång och mina band? I'm heading the top. du kan höra mig sjunga ensam på bloggen :>



- check me out, bring the alternative stylish in here!

2009-03-17 @ 19:51:06
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: ellinor

fin blogg :)

2009-03-19 @ 19:34:07
URL: http://maplerose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0