Hellluu

Hur mås??? Igår gick jag ju på dansen... Det gick faktiskt ganska bra! Jag kan iallafall dansen. Fast sama lärde mig fel!!!! Hon lärde mig två fel steg samt spegelvänt. Haha... Men det gick som sagt bra!!! Innan dansen, i farsta köpte jag ett diadem. Ett vanligt gulddigt smal. Den är från KICKS för 25:-... Efter dansen åkte vi vidare en station med bussen och plinga på khlood. Vi gick ut och sen gick vi till sama. Vi kollade på en film som vi hade börjat se för länge sen, men inte hann kolla klart. Den heter "Taken" och är skiiiiitbra!!!! Jag rekomenderar den verkligen.

Juste, jag glömde nästan. I lördags gick jag ju på bio. Vi kollade på "I taket lyser stjärnorna". Den är jätte bra och jag har läst den också. Asså alla i bion började gråta typ när halva filmen hade gått. Haha, fast inte jag. Fast den var ganska så sorglig... Aja, chao!!! Ska göra något annant nu....













I taket lyser stjärnorna...


















 Taken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0