Bowling och simning!

I skolan idag hade vi friluftsdag. Vi gick och bowla och simma. Iallafall om man valde det. Det va jätte kul... På bowlingen vaar jag på samma bana som Sama, Khlood och Ida. Khlood gjorde strike på första kastet. Sen typ var hon skitbra men sen gick jag om henne och hon missade typ alla hela tiden. Till slut kom hon tre och jag kom etta!!!!! Ida sög. Haha, vet att jag är taskig, men hon sög verkligen!!!! Här är poängen :

Sama:    84
Khlood:   81
Ida:      36
Jag:     131


Haha, jag utklassadde dom!!! Jag gjorde två strikes totalt!!!!! Sen gick vi till erikstals och badade. Det var väl kul, men bowlingen var bättre... Just nu sitter jag i soffan med Kira tvärs över mig, haha, hon är en riktig diva... Alla förutom jag, khlood och isabella gick hem till ÅG. Jag orkade inte, dom skulle köra sanning och konka igen. Jag tröttnar så snabbt på det. Jag gick hem för att jag var ensam hemma. Jag ska ladda ner lite musik och lyssna... kanske hinner göra lite läxor också... Aja, måste kamma Kira också.... Asså jag har massa andra saker att göra också. Men jag har inga bilder. Det är bara sama och anneli som fota. Så bilder kommer sen... Aja, hej då!!

PÖZZAR OCH KRAMAR //NATALIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0