im i löööööve

imorse åkte ja in till globen me mamma. hon skulle lämna en feeeeeeeeeeeeeeeeeeett fiiiiiiiin munkjacka (för killar) som robert inte ville ha. den va fett fiin men om ni undrar vf ja inte tog den så såg den ut för mkt som en killtröja. men jaja. i stadium fanns feett fiina kläder. ja köpte dock bara ett par svarta jeans. ja tog bilden som finns på stadium.se:
dom e också liiite stora i midjan som dom gråa som ja köpte igår. men jajaj, det finns nåt som kallas SKÄRP!!! haha. sen gick vi runt och vi gick till donken och åt. innne på min älskade bikbok hade dom jäääte fiina baggy pants (venne hur det stavas) fast det faanns inte min storlek. =(, fast dom kankse inte ens passar mig, ja har ju inte prövat... jaja, life goes on. sen åkte vi till skanstull för mamma skulle hämta vår symaskin som vi lämnat på lagning. omg, feett dyrt det va. lagningen kosta 750!!!! sen gick vi in på en affär som ja inte kmr ihåg varen heter. omg, det är det rubriken kmr från. ja e kär i ett par skiiiitsnygga puma skor. asså dom e såååå jävla snygga, ja älskarom. omg, ja kankse ska få dom. dom kostar 800 men det va rea så dom kostar 500. mamma ba nej, sen när vi kom hem sa hon att vi kunde köpa dom om ja betalade hälften me mina pengar. ja sa ja of course. ja venne näär vi ska köpa dock... ja bryr mig inte om inte nån avv er gillarom men ja äääääälskr dom. jaja... wish me luck!!!! aja hej då pözzzz och kraaam!!!

har e mina älskade skor:
det e tjejskor ba så ni v et, man ser inte så mkt på bilden. fuck om nån köper dom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0