andra dan av 2009

hellluuuuu. imorse åkte nja in till stan. tänkte köpa jeans på bikbok. när ja kom så fanns inga i min storlek. asså ja har medium och dom hade ba XL, XXL, S, XS, XXS, och XXXS. sen hitta ja ba ett par jeans i medium. dom e inte dom smnyggaste men dom e ok. dom e ljusgråa. dom kosta 199:-. ja gick runt lite i stan sj och gjorde ingenting. juste när ja satte mig i tåget va det typ inga människor där. då kmr en gammal man typ 50 och sätter sig mittemot mig fast det fanns massa ensamma platser!!! asså ja lyssnade på musik och mhan ba va lyssnar du på. =S. sen ja smsa me anneli och han ba lutar sig fram och kolla på va ja skriver. ja ba ställer mig upp och går. hahah... asså jävla peddo!!!! well well =D.
ja kolla på bikboks hemsida och kolla om mina jeans fanns. japp det gjorde dom!!! ja spara bilden:

sen tog ja tid och fota dom två tröjor som j köpt under lovet. den gråa munkjackan från bikbok och den turkosa stickade tröjan som ja köpte i tisads från bikbok:

jeansen e me på alla bilderna hehe =P. tjocktröjan använder ja me leggins egentligen. använde tröjan på nyårsafton första gången, me leggins of course. haha!!! juste när mamma kom från jobbet hade hon köpt jäätte fula skor till mig. asså dom e fina men sj skon e jätte ful asså den e så rund, det ser sååå fult ut. haha. här e dom:
på bilden serom finare ut me dom e fuuula. what eva...
första blogginlägget på år 2009!!!
bästa starten på året är ett låååååångt inlägg!!! haha, skoja..


<33 ÅR 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0