Anti förkylningar!

Hej! Idag var jag hemma efter skolan för att jag är lite förkyld. Men jag ville till skolan, men mamma ville inte att jag skulle gå för att vi ska till fjällen på söndag, och jag får inte bli värre. Så jag har suttit hemma hela dagen och haft tråkit. Kollade på våra bästa år första gången sen sommarlovet! Jag är helt borta, jag fattar noll eftersom att jag har missat skit mycket. Men men... Jag har bara vart inne på datan och tvn. Jag hittade jättekula bilder från barndomen på pappas dator. Jag ska lägga upp dom.

Imorgon kommer jag tillbaka till skolan hoppas jag, om jag får för mamsen. Men vi får se! Jag ska till fjällen på söndag och jag har fortfarande saker som fattas. Min hjälm och termobyxor är för små så jag ska köpa nya. Kanske åker ida, när mamma kommer? Äh, vi får se! Fett kul dt kommer bli i fjällen! Och på lördag har Sama födelsedagsmiddag. Vi kommer typ hyra film och äta tror jag. Det kommer bli jätte kul! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH, gud så tråkigt jag har, kan inte nån komma och rädda mig?? Hahah ne jag skoja. Jag måste lägga in nya låtar på min mp3, som jag kan lyssna på i bussen. Har någon nåt tips på några bra låtar? Kan behöva någon ny musik smak.. Nån bra reggaettonlåt, r&b eller hiphop??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0