Åh, jag suger så himla mycket!

Ida gick jag på min första danslektion med Sama. OMG! Jag sög, jag skämde ut mig såååå jävla stort. Omg, vad pinigt. Asså efetrsom att jag hade missat första danslektionen så var jag lite efter i dansen. Jag kunde ingenting och det va skit svårt. Assa jag kom bort mig under hela fucking dansen. Alla ba dansade perfekt medan jag ba ehhhh, vad kmr nu??? OMG. Asså jag kan inte dansstegen eftersom läraren inte gick igenom så bra. Och det värsta- jag måste stå längst fram, alltså på uppvisningen också!!! Sama ska lära mig alla dansteg, haha. ag fattar inte att jag suger så in i helvete.

Sen gick vi bara runt och åkte hem. Juste vi köpte en klubba var som e blå. Asså jag blev helt blå på tänderna, tungabn och allt och så Sama- Hon blevv nästan inte ett dugg blå!!!! Haha. LOL. Sen ville vi ut lite men gick aldrig. Haha. Jag var bara hemma och gjorde ingenting.....

Så, vad har ni gjort ida då??
// Natalia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0