Gratis fotobok!

Fujidirekt har dom super snygga fotoprylar som du kan beställa. Själv har jag nyss beställt en fotobok som man får gratis när man skriver ett blogginlägg om det. Fotoboken är skitsnygg och jag rekommenderar verkligen Fujidirekt. Så varför inte tipsa mina läsare om erbjudandet? Det vore ju bara egoistiskt! I fotoboken kan du lägga in valfria bilder och sätta dom hur du vill! Super lätt är det!Om du inte har blogg så kan du köpa en från typ ynka 89 kr! Sjukt billigt! Det ända du behöver göra är att ladda hem ett program. Efter det kommer en kort installation. Med hjälp av programmet redigerad du bilderna och gör boken exakt som du vill ha den! Sen laddar du bara upp fotoboken hos dom och två veckor senare finns den i din brevlåda!!!

Men gör mig en tjänst och besök deras hemsida!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0