bråk,bråk,bråk

ida på skolan hade vi läxförhör på matte. najma smsa hela tiden och fråga om svaren på frågorna 1-6 bara för att dom tycker ja e så "smart". men ja e inte så smart. Jag är bara snabb... Aja. Jag hade sagt svaren på typ 2-3 tal och sen så gick vår lärare Jannica förbi mig hela tiden. Jag kunde ju inte bara smsa svaren till henne så ja svarade nej. Sen efter lektionen så va hon inte sur elr nåt, men sen plötsligt blev hon sur på mig. Sen ignorerade vi varann och efter skolan så bara smsa najma och sa, juste, jag glömde att ja hade lovat att inte bli sur för småsaker. Jag ba: och det säger du liksom nu? Hon ba bättre sent än aldrig.

Sen när vi skulle ha sista lektionen (B-språk), så sa dom att vår lärare Sara var sjuk och lektionen hade bblivit inställd så vi kunde gå hem tidigare. Sen efter fråga sama om nån va hemma hos mig. ja ba nej tror ja. hon ba men kan vi inte gå till dig då? ja ba nej. hon ba jo och sen fråga hon isabella om hon ville gå till mig. hon sa ja. sen gick vi till mig och körde ba kort. först vann typ isabella 6ggr i rad sen vann ja 4ggr i rad och sama vann typ första rundan. hehe, hon va alltid slav elr medborgare. asså vi körde slv och president elr va det nu heter. sen ringde najma och sa att hon va ute me anneli och sharon, och då va tydligen anneli sur på oss. ja fattar inte vf, ska fråga henne imorgon.

aja, juste! isabella ville driva me alexander hoang som sama smsade så vi skrev till honom ja älskar dig från samas mobil. han ba kör ni sanning elr konka? isabella ba nej jag menar det. han ba jaja. sen vi försökte ringa och säga att vi skoja men han ville inte svara så vi gick och plinga på. ja vet dum sak att göra men ändå fett kuligt. han öppna inte dörren. han ba smsa möt mig vid skarpabys parkering för min pappa e arg. (roligt om man tänker p alex pappa, asså en kines, som e arg! hehe). sen han kom inte och vi plinga igen men han öppna inte så vi gick hem. sen lekte ja som vanligt me kira och kom p¨å att ja inte har använt min kamera på fett länge. så ja fota några bilder på kirpan:


juste, här e några skitroliga youtube videos:
aja, ja kmr inte ihåg va dom andra roliga heter. visar sen när ja har andra datan. puss puss // Natalia

Kommentarer
Postat av: Alexander

Ehhhh ?? Jag sa aldrig att jag skulle möta er vid parkerings platsen jag sa bara att ni skulle stå där så jag kunde se er :)

2008-09-10 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0