bla bla bla

i tisdags gick sama och ja på cykel grejen igen. ja har en fett kul bild på sama när hon frian till en skyltdocka. haha. jaja, har lite träningsverk, men dte e inte så farligt. vår tränare heter Karin, och hon e jätte söt och snäll. fats hon kör hårt me oss, haha skoja. det e fett kul. vi gick runt lite i farsta på dit vägen och ja e kär i en jacka. juste, ni vet på min "önskelista" skrev ja att ja ville ha en smilis tröja. aa, sama har köpt den, ja e fett avis, men den e snyggare på henne än den va på mig. haha. ida efter skolan gick khlood och ja och sama till bibblan och sen gick vi till mig. vi låg  i mitt rum och hade det kolsvart och vi berätta skökhistorier. ja va typ den ända som berätta, för dom e så fega så dom har aldrig hört nån. haha skoja. men det e sant. sama och khlood va skitlättskrämda. sama v lite, men khlood va överdrivet rädd. kolla, ja hade en liten fick lampa. ja använde inte den så ibland så lyste ja så där plötsligt på mitt ansiktet, mitt under en spökis och båda ryckte till och skrek!!! haha, dom blev skiträdda. första gången ja skrämde dom va skit kul (för mig da). kolla, det va mörkt och ja satt och gosa me kira i mörkret. fast dom hörde ju mig för ja baby prata och sa "du e så söööööt, så sööööt" till kira, och ja trodde dom visste att ja va där men sen så skrek ja till, sådär plötsligt, och dom skrek som operasångare. ja asgarva och tände och dom satt ihop kurna och i chocktillstånd. haha.. asså ni skulle ha vart me. HAHAHHAHAHAHAHAHH!!!! ja ba asgarva när dom ba satt där och kramades och såg skit rädda ut. haha!!! ja svär, ja skratta ihjäl mig. sen gick vi och hämta khloods småbrorsor och gick sen hem till sama. vi gjorde inget spec. ja kom hem nyss, för tio minuter sne. så vi va ute ganska länge. bilder kmr sen. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0