webcamera

ida vaknade ja typ vid sjutiden bara för att våra grannar va ute på bakgården och pratade högt och mitt fönster va öppet så dom väckte mig. ja tittade på tv och spelade data. sen vid lunch gick jag ut me kira och sen va ja vid datan igen. ja har blivit värsta datanörden nu när brorsan e på kollo och ja e ensam hemma och får spela data hur mkt ja vill. mamma och pappa kmr hem vid fyratiden. när ja satta vid datan ominstallerade ja min webcamera och fotade mig själv:

ja hatar verkligen mitt hår. det e helt rakt och tråkigt. har nån tips hur ja kan få lite volym i mitt hår (kommentera då)? skulle verkligen gilla det. fast ja vill inte ha så mkt volym som fjortisar me ruffsigt o äckligt hår. bläää... sen vid sjutiden ringde najma och vi gick ut. vi gjorde inget särskilt. gick bara runt lite.

juste ja bakade kladdkaka också mmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0