stackars boll!

ida hade vi vanlig da på skolan. efter skolan så blev det inget vattenkrig delvis för att alla hade glömt flaska och dels för att vi bestämdeoss för att gå hem till sama.där körde vi  sanning elr konka. det va isabella, anneli, khlood, sharon, ja och sama där. sen gick vi ut och alla förutom anneli, ja, khlood och sama gick hem. vi gick till bibblan och körde ett spel. och då plötsligt ringde mamma och frågade om ja ville åka till ryssland den 2november. ja sa ja och ja blev skitglad. ja har inte varit i ryssland på 5år (min mamma e från ryssland) och det bästa- det e på skoltid!

ja hade min boll i min väska. den rullade iväg några meter och ja pallade inte bry mig. efter 10min skulle ja gå och hämta den- och den va borta! ja hade sett den allderles nyss. ja blev skitledsen för att ja hade fått den i födelsedagspresent (27april) ooch dessutom så va den skitbra att kicka me.... så här såg den ut:

ja själv tycker att den e ganska snygg men den skulle va snyggare utan italiens flagga på sidan. ja slog mitt rekord ida. ja gjorde 33. och efter det gjorde khlood 38!

och ps! tack khlood, najma, sama, anneli, isabella och sharon. ni lyser upp min dag. va skulle ja göra utan er. ni e så snälla mot mig ja e så glad att ja har er. jag älskar er. det e sånna som er man kallar riktiga vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0