slush

ida va ja ute me tjejerna. först träffades ja, khlood och sama framför tunnelbanan sen smsade vi anneli och isabella. men dom kunde inte, dom skulle handla till festen. sen gick vi och plinga på najma och hon kunde. då gick vi och körde hav och land på najmas gård och sen så erkände hon att hon hade råkat ta sönder an sak på min cykel <=(. ja blev ledsen... hehe, men det går att fixa. ja bjöd dom på slush och godis också. sen gick khlood. sen ringde anneli och isabella och sa att dom kunde gå ut så dom kom till najmas gård och vi bbusplingde lite. hehe... sen gick vi hem till sama och körde tecken, men najma fick inte va me för man kan ba va fyra så hon fick ta datan. hehe taskigt!

och bara så ni vet så kmr min blogg se lite konstig ut denna vecka, eftersom att ja ska makeovra min blogg nu. det blev ljusgrön! turkos gick ej att ha tyvärr... ja har ett problem, je vte ej va ja ska ha på min på anneli och isabellas fest. ja prövade den röda klänningen men den e skiiiiiiiiiiitstor. det e omöjligt att ja tänker gå i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0