mobilcrash

ida va roligaste dan. ja, robert, pelle och karin gick till grönan. pelle och karin ville inte åka nåt (för dyrt, tyckte dom) så robban och ja fick ett varsitt åkband. fett kuul. vi börja me att gå till lustiga huset. det va ganska roligt men lite för trångt, pga allt folk. sen åkte vi bergochdalbanan två gånger. och sen flygande mattan. ja hade mjukisar på mig och ja hade mobilen och kameran i fickan. när vi åkte så sa robert att nån hade tappat sin mobil ja fattade direkt att det va min. ja tittade på sittsen där vi satt och min kamera va på väg att ramla från fickan men ja hann ta upp den-som tur va!!! när mattan stannade hittade ja mobben men inte locket till batteriet. mobilen va helt förstörd- spricka på glaset, trasigt på hela betteri stället och massa repor, men ändå funkade den helt OK. sen körde vi andra. här e listan på va ja åkte:

extreme

flygande mattan

fritt fall

jetline

kvasten

kättingflygaren

lustiga huset

skratt kammaren (skiiiittråki)

vikingen

vilda musen

min favvo va extreme! den va så jävla roli! den sämsta va ju typ kvasten. den va inte alls läskig och den va jätte kort, det va inte värt att vi står i kö i en halvtimma. den läskigaste va ju fritt fall. den va så jävla pirrig! skiiiitläskig, men skitskön på nåt sätt. love it! den tråkigaste vca skrattkammaren och den som i körde mest va jetline, vikingen och kättingflygaren. den mest smärtsamma va ju vilda musen. ja slog i låret på varje kurva-aaaajjjjj! ja lägger in bilderna imorrn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0