make over

hej, ja tittade på min blogg och såg att den e tråkig. ja ska äldra allt. ja tänkte att ja skulle ändra till mörkrött på hela bakgrunden och menyn lite ljusare röd. texten (inläggen) ska va vita. alltså bara bokstäverna... skulle inte det va snyggt? kommentera gärna det. elr kanse nån ljusare fäg. kanske ljusgrön? aa ljusgrön skulle va snyggt. rösta och säg va som skulle va snyggast
easy-poll.com: free online surveys
free polls Vad ska jag ha för färg på min blogg?
mörkröd
ljusgrön
ljusblå
mörk (elr ljus) lila
turkos
annan (kommentera vilken färg)

phentermine - weight loss
aa, det va alla förslag från mig. turkos skulle väl va fin? ja ja... om det e många som röstar så får ni välja! =) aja, ja ska gå och kolla på simpsons... hehe... saknar er. ps! ja har inte gjort så mkt ida (badat &fiskat) hej då, sötnowsar!

Kommentarer
Postat av: Anneli

nr 2 ;)

2008-07-02 @ 20:44:12
URL: http://anniiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0