bajsattack

igår kväll var pappa och ja och kira och la ut nätet. det e så roligt när man åker me kira till stranden. för vi cyklar ju me henne och när man har cyklat i 3min så ska hon alltid tvärstanna och bajja mitt på vägen! och vi brukar inte ta me oss bajspåse till stranden så det får ligga kvar där. hehe... aja. ja fattar inte vf ni ej röstar. den ända som har röstat e anneli. men ja lägger in en ny poll så ni får rösta nu! snälla rösta!
web polls and surveys
free polls Vad ska jag ha för färg på min blogg?
mörkröd
ljusgrön
ljusblå
mörk (elr ljus) lila
turkos
annan (kommentera vilken färg)

phentermine - weight loss

så nu MÅSTE ni rösta! please! ja måste veta! snälla, rösta!!!!!!!! hmmm, va ska ja skriva nu! jo, ja vet- RRRRRÖÖÖÖÖÖSSSSTTTTTTTAAAAAAAA! hehe... ja hörde att samas mamma hade köpt ett löpband, och att anneli tänkte förtunna håret men sama övertalde typ henne, najma har åkt tilll rinkeby och sen har ja inte hört så mkt mer nyheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0