hej igen!!!

lol, ja vet ja e värsta nörden. haha. min mormor kom till sverige ida från ryssland. hon ska stanna hos oss til den 27 december... va gjorde ja ida?? eh, typ först kom ju mormor vid 11 tiden, sen hade robert kompisar så dom beställde pizza o ja fick of course!!! alla va tydligen i farsta ida, khlood, anneli och sama. fast inte tsm.men alla såg varann... aah, har inte gjort nåt annat ida. tråkiaste dan. nån kankse vill ggöra nåt?? smsa mig!!!

igår efter skolan kom sama och khlood till mig. elr dom va ba hos mig typp en kvart... asså khlood skulle låna en skiiiiitbra bok av mig. den heter dumpad. den äääääger. och båda går ju samma väg och sama ville följa me så dom kom till mig. vi gjorde inget. khlood fick ba boken och så fota vi lite. dom tog ens inte av sig kläderna haha lol. det ser kul ut för ja hade ju tagit av jackan å det och så fota vi inomhus och sama å khlood hade värsta joackorna på sig. haha lol... här e bilderna:

vi leker fjortisar
och rockare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0