god jul och gott nytt år!!!

ida e det julafton som säkert dom flesta vet!!! har ni en bra jul?? ja har det iaf.!!! ida har ja bombat i mig med jul mat. sen fick på julklapparna. hehe. jag har fått:
massa pyamaser
mjukisbyxor
badrock
500spänn
en tablet
och privata saker!!!

heeh ni undrar säkert vad en tablet e?? ni vet bärbara datorer?? ni vet det som används som mus. det e en sån fast stor. man kopplar ba in den och använder en digital penna som man kan rita på den där tableten och det kmr upp på datan. den e skit bra för sånna som mig, som designar bloggar! eftersom jag redigerar bilder och så... skiit bra. så hä seren ut:

coolt va?? hehe, ibland e ja lite bortskämd. haha sajk.. den kostar typ ba 500kr. heh...

Kommentarer
Postat av: Erika

fett cool :)

2008-12-27 @ 19:59:37
URL: http://klartkallunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0