plz sorry?

iförrigår jva ja ute me tjejerna. kmr inte ihåg va vi gjorde. men igår va ja ute me anneli, sama och najma. ja gick kl tre för att gå till vetrinären me kirpan. han peta i hennes rumpa och saka mer av svansens hår. bläääää... sne gick ja tillbaka till tjejerna. sen gick anneli hem. sama och ja vänta på najma i hennes port för hon skulle typ äta tårta nåt sånt. när vi vänta kom den där lilla trjejen ni vet som hade "min" boll. hon va där me sin storebrorsa. han va mkt mindre än oss. dom kasta en bandyboll på sama och mig och då fråga ja på RYSKA vf dom kasta bollen på oss. dom ba såg fett häpna ut och sa att dom kasta för att dom inte va svenska. dom kunde inte svenska men ja hade ju hört att dom prata ryska. ja ba kan ni sluta kast på oss då och dom ba var e vår boll. ja ba vilken boll. dom ba den som ni tog på andra gården. ja ba aha.... (dame it att ja sa det) aja dom ba, kan vi få tillbaka den? ja ba min kompis har bollen. dom ba men kan ni hämta den och ja ba hon bor inte här. hon bor i kärrtorp. dom ba aha, måste man åka tåg? ja ba aa. dom ba men när träffar du henne igen. ja ba venne. omg. nästa gång dom ser mig kmr dom fråga. fitta... sen när ja kom hem sa ja till mamma att ja behövde läsk och chips till thevoice konserten. ja skulle gå me anneli och då ba kmr pappa från ingenstans och sa att ja inte får gå utan en vuxen från familjen. ja blev skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitsur på dom för ja hade frågat både mamma och pappa förra veckan om ja fick gå och bååda sa ja.och det e fett taskkigt att säga dan innan att ja inte fick gå. så anneli e sur på mig.... om du ser det här Anneli, så förlåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0