koss porta pro

igår va ja ute me najma, sama, khlood och sharon. ja hade skiiiittråkit. dom dansa, och ja gillar inte att dansa och dessutom suger ja på det. efter skolan, vid sextiden, så kom najma. hon hade sin mobil me sig. hon gilla min SÅÅÅÅ mkt så hon köpte en exakt likadan fast röd. haha, skoja. men hon köpte en röd. den va lika fin som min tycker ja. ja fixa hennes så den blev identisk me min fats rött, tema. för temana e samma färg som mobilen. mina teman e snygg chockrosa och najmas e blodröd. sen juste, fick ja reda på att en ny i klassen också hade en mobil som ja fast blå, fast ja tyckte inte den va sååå snygg, den va typ jätte mörkblå, när ja trodde att den skulle va som på bilden (klarblå).vi gick till sama och visa. sen ida hade ja gäster. det va danja (daniel). asså man säger danja på ryska. han e rysk och han e fyra år och han pratar mkt bättre ryska än mig faktiskt, och hane  fett lik han som spelar robin hood. han me lite snea (ledsna) ögon. alltså inte han, kevin costner utan den andra robin hood. sne fick ja hörölurar, koss porta pro, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0