bra och dåligt

ja e jättesuper gla men samtidigt ledsen. det e så att igår va ja och köpte min mobil. jippie men problemet e att kira typ e sjuk.. ja e ororlig för henne. det e så att på hennes svans har hon tappat skora hårtussar och har bara rosa naken hud precis i början av svansen, över rumpan. det ser jätte äckligt ut. och kira mår inte så bra själv. hon vill aldrig gå på promenad och när man e ute så är hon slö och vill inte bajsa elr nåt. och hemma sover hon bara. vi ska till djursjukhuset snart och kolla upp dt. men im soooooooooo happy å andra sidan. ja har fått en ny nokia 5310 xpressmusic pink (rosa) edition. ja betala så klart själv och ja e skiiiiiiit nöjd me den. kameran e ganska bra ljudet e skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitbra. den har allt asså den e mina drömmars mobil. den e såååååååååååå jävla smal och skön att hålla i och ja har lagt in låtar och lyssnar nu 24-7. i löööööve it!!! ja höll på me den ända tiill 2 och somna men vaakna kl 4 och kunde inte somna om så ja låg och glodde i min säng tills kl va sex. då gick ja upp. och höll ba på med min älsklings nokia.! ja la in typ 20 låtar och lyssna hela morgonen. gick inte me stackars sjuka kira för hon ville inte.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0