S&K

Helluuuu. Vad görs?? Hade tänk göra en ny bloggdesign nu. Haha, har tröttnat på min. Hmm. Jag vill ha en annan färg.. Vilken färg tycker ni jag ska ha på NÄSTA bloggdesignen?? Kommentera vilken:
1.Blå
2.Lila
3.Rosa
4.Grön
5.Turkos
6.Gul
7.Grå
8.Brun
9.Röd
10.Övrigt

Aja, Igår vah jag på dans igen. Jag sög då då, som det brukar vah. Haha, i bussen så fick Sama lust att sova så hon somnade. Haha, hon sov så sött så jag bara va TVUNGEN att fota!! Här kan ni se lilla törnrosa:

Vi hade bestämt med kompisarn a att vi skulle ut direkt efter dansen. Så vi gick ens inte hem och lämna grejerna eller någonting. Vi gick ut med Khlood, Najma, Alex, Aimene och ÅG. Vi va typ ute lite, gjorde inget speciellt och sen gick vi till Rasmus. Vi satt bara där och snacka... Och körde lite S&K (sanning och konka). Sen gick jag hem och åt vofflor. GÖTT!!!

Sen idag var det skola som vanligt. Vi började typ ett nytt tema. Ganska kul tema faktiskt- MEDIA! Efter skolan gick vi ut igen. Eller vi gick inte ut vi gick hem till ÅG. Först kolla vi bara på tv. Vi kollade typ på Tyra BAnks show, dom snackade om horor (prostituerade). Sen körde vi typ sanning och konka i en timme eller nåt. Det va fett kul. Alla tog typ konka och gjorde typ allt man sa att dom skulle göra.. Dom som va där var: Jag, Khlood, Sama, Anneli, Corinne, Alex, Wilkman, Aimene och ÅG såklart. Sen gick jag hem och hade tråååååkit.

A, juste glömde nästan säga. Bästa låten:


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kanske skulle vara fint med gul elr röd

2009-03-10 @ 07:27:33
Postat av: Anneli (;

Heheh tack :)<3

2009-03-10 @ 19:45:00
URL: http://anniiw.blogg.se/
Postat av: Sama

Ahh :P

2009-03-10 @ 20:41:29
URL: http://eskimoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0