Kvällspromenad=skönt som i helvete XD

Hej alla!! Hur mås? Idag var det en vanlig dag i skolan. Fast sen var det aulaskoj. Det var så himla kul för jätte många sjöng och alla sjöng falskt typ!! Fast jag ska inte säga något egentligen, jag skulle aldrig våga stå på scenen!! Min lärare sjöng också och hon sög helt och hållet... Hon kan inte sjunga XD!!!!!

Efter skolan gick jag bara hem. Sen smsa sama typ vid två och sa att alex, aimene och åg ville komma hem till henne. Hon ville att jag skulle komma. Jag kom och sen smsa killarna och sa att dom inte skulle komma. Då stanna jag typ någon timme och vi snackade bara. Hon berättade om gårdagen om en sak som hände... Ganska roligt faktiskt... Fast jag orkar inte berätta.. Sen klockan kvart i fyra gick jag hem för jag skulle ha hemspråk. Efter det smsa sama och sa att hon hade lust att gå ut. Jag ba okej. Vi skulle ba plinga på khlood och ta en lång promenad. Jag hade med mig min kamera så jag tog massa snygga foton!! Vi gick typ från khlood runt fältet. Vi gick typ runt hela skarpnäck. Klockan var typ 6 när vi gick ut och vi kom hem kvart i åtta. Sama hade 18kr så vi gick till grillen också och käka pommes! Mmmm, yummie.. Här är bilderna:


XOXO Gossip girl, ne haha skoja, Natalia
Hare göött

Kommentarer
Postat av: Anonym

tornadoskolan <33333333333

pilotgatan 31 bodde där för <333

2009-03-25 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0