Köpt garderob =D

Hej igen!! Idag är det lördag, guuuuud så skönt. Min rygg e bättre men inte helt. Ska ej till doktorn. Idag åkte pappa och jag till länna. Där finns det Jysk och MIO och dom. Jag skulle köpa en garderob. Jag hittade typ massa skitfina billiga garderober men pappa tyckte alla var dålig kvalitet! HAHHA!! Sen gick vi till MIO och där hittade jag PERFEKTA garderoben. Fast den kosta hela 3185kr!!! Sen pappa bara "äsh, vi köper den!" Jag ba WHAT!!! Men man måste liksom  beställa den. Så vi ska gå och hämta den nästa vecka.

Sen ville jag köpa nåt att ha i den, haha. Så jag beställde tre klänningar från nätet. Hahaa, jag känner mig så bortskämd. Men klänningarna betalde jag med egna pengar!!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0