Heeyy

Hejsan alla kattizaaar!!! Heh.. Hur mås? Idag hade jag vanlig skoldag. Vi hade gympa och vi körde bara pingis hela gympatiden. Fett kul. Igår rensaade jag min gamla garderob lite och hitta två (tre kanske) gamla klänningar som jag köpt typ för två år sen som då vart för stora. Men nu passar dom ganska bra. När jag får min nästa veckopeng ska jag köpa jeanstights från gina. Dom är otroligt snygga. Jag gillar dom från bikbok mer, men dom är lite dyrare.. Dom från bikbok är jeansfärgade (blåa) med ljusa stygn. Dom från Gina är mörkare och finns i oolika mörka färger. Fast dom från gina är lite tunnare... Men jag måste säga att dom är skiiiiiitsnygga. Jag tror anneli har dom och dom är sjukt snygga på henne... Snart kommer min garderob occh kläderna hoppas jag.... Jag längtar som faann tills dom kmr... Ska jag visa vilka klänningar jag köpte på nätet??? Jaja, jag visar:

Är dom inte söta? Dom är helt underbara tycker jag. Dom första två ser MYCKET bättre ut på modellen. Dom ser inte så himla fina ut bara sådär. Den vita kommer jag ha med skärp och den svarta kommer jag ha lite uppknäppt och med ett linne under. Den sista kommer jag bara ha sådär!
Här är tightsen från bikbok. Men jag ska ju köpa dom från gina!!!!


Idag efter skolan gick jag bara hem. Eller så här var det:
Jag och khlood och sama brukar gå tillsammans för vi går samma väg. men Sama stannade med najma i skolan lite. Khlood och jag gick hem (tillsammans ju) och sen stannar vi ute på gatan och snackar lite. Sen plötsligt kommer sama och najma anfådda.
- Oliver och dom alla mula oss och jaga oss så vi sprang hit, sa najma eller nåt.
A, sen gick khlood hem och jag stanna och snacka me dom lite. Men sen gick jag hem och dom följde efter. Sen dom ba kan inte vi va hemma hos dig. Vad ska man göra om man har hemlösa kompisar?? Haha. A, sen va vi hemma hos mig tyck 40min. Sen skicka jag hem dom... Sen har jag bara vart hemma... Aja, ha det gött.

XOXO natalia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0