grattis mamma

igår, elr ida då kl 12.01 exakt grattade vi mamma på födelsedan. hon fyller år på ryska julen. det e kul för ja fyllern år på rysk påsk och hon på jul, dom högtiderna e typ störst i ryssland tror ja. jaja. ja gav henne en munkjacka, duntofflor och glas ögon grejsimojs. hon använder ba glasögon när hon läser dock. av pappa fick hon 8tusen för en valfri resa. det blir grekland säger mamma. så typ vid påsklovet kmr vi åka dit, elr kanske nåt annant iaf VARMT land hela familjen. haha =). jippi!!! sen imorse gick ja och ,mamma till kyrkan för det e ju jul i ryssland. sen när ja kom hem sa mamma att ja skulle kolla under min säng. där låg min aälskadeeeeeeee sötnoooosar. TACK MAMMA!!!!! ni kanske inte gillar dom, men och, i dont care , just face it. jaja. bye bye
my babes:



Kommentarer
Postat av: Anneli

När ska du fixa min design ? ;)

2009-01-07 @ 22:55:46
URL: http://anniiw.blogg.se/
Postat av: Anneli

HAHA Aah jag är med och tävlar :P

2009-01-08 @ 20:02:25
URL: http://anniiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0