Åh, CRAZY!

Igår hade vi typ gäster och jag blev tvungen att sitta "barnvakt" åt en 8-årig tjej. Hon va fett fet och helt CRAZY. Hon drog och slet i mig 24-7 och ville köra kurrgömma hela fucking tiden. När hon skulle springa och gömma sig blev hon helt anfådd, så fet va hon! Omg, asså missförstå mig inte, Jag ÄLSKAR barn, men hon va helt konstig. Hon satt och sjöng så här fejk sång hela tiden och så sa hon att hon dansa SKIT bra, men när hon börja dansa så hoppa hon ba runt hela tiden och gjorde jätte konstiga steg. Okej, hon är ett barn jag fattar. Men en ¨åttaåing! Så CRAZY?????? Hon e så jävla wierd. Jag har suttit barnvakt till många åtaaåringar (två) och hone typ FETT överdriven. Hon va typ mexikansk och hennes mamma kunde inte så bra svenska. Hon sa cola coca istället för coca cola. Och hon sa bollkanalen istället för barnkanalen!!! HAHAH!!!! Och det va så kul med den där lilla tjejen. Asså hon ba kan inte vi va bästisar? Ja ba eh? Se när hon skulle gå så sa hon:
- Vad heter du? Omg, det va så roigt, hon ville leka bästis men hon visse ens inte mitt namn!!!!!! HAH Sen gjorde hon en till sak, men det orkar ja inte säga

Igår innan gästerna kom så var ja ute me khlood. Sen gick vi till Najma, men hon fick inte gå ut så vi gick till Sama. Sen gick khlood och sama och jag gick till Najma igen. Då fick hon gå ut. VI gjorde typ inget spec. Innan jag var ute med dom så åkte vi och köpte skidor. Vi köpte två par. Jag hittade kartan på det fjäll vi ska på. Det är väldigt litet och heter Tännässkröket:
kolla in!

Idag ska jag på dans. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
Min blogg ser så överdriven ut!!!! Jag ska ändra lite nu. Hej då puzzgurkor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0