oj då

om ni har märkt så har ja inte skrivit på bloggen på ett tag. men asså robert har dataförbud och då kan ja aldrig ha datan. och om han har förbud så kan ja såklart inte hålla på+ me datan, eftersom då e det "orättvist". fast det e ju orättvist för mig, eftersom att det e ju inte ja som spelar data 12 timmar om dygnet. han har ju fått förbud för att han spelar för mkt och ja får ba datan nästan en halvtimme varannan da.

Igår: Jag cyklade till Farsta och köpte Khlood´s present och läsk.

Idag: Va hemma hos Khlood, vi spela kort och snacka. O, juste. Mitt rum som vissa redan vet har varit täckt med hundaffisher runt om hela rummet till imorse. ja hade så många affisher dels för att ja älskar hundar och för att ja hatar mina tapeter. men ida städa ja ordentligt och tog bort alla affisher förutom typ 3 köpta och några hundtavlor på kira och annat. ja älskar mitt rum nu det e skitljust och fint tycker ja. bilder nere

Inte så mycket va?? Aja, what eva. Okej det kanske inte va så länge ja skrev sist men jaja. Lite bilder:

ja vet, ja borde ha tagit före och efter bilder, men ja tänkte inte på det när ja tog bort. asså det där e skit lite för mig. mina väggar va FULLA av affisher imorse och sen sex år tillbaka.
  läsken från farsta.

några bilder på kira från immorse.

bilder från fredags. hej då

Kommentarer
Postat av: anneli

När ska du fixa min blogg?

2008-09-26 @ 10:36:32
URL: http://anniiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0