tråkig regndag

ja har haft tråkigt hela dan ida. bara spelat data, efetrsom att robert åkte till fjällen me pelle. han kmr typ månda elr söndag nåt sånt. har ba laddat ner låtar och sånt... nu kmr det säkert regna resten av veckan, fan va trist. ja har inget att göra hemma. ja tror att vi ska till farsta imorgon me mamma för ja har tappat mina hörlurar till min mp3 (iriver e10). så vi ska säkert köpa till mig på onoff elr teknikmagasinet elr expert elr nåt sånt. ja vill också kolla in om några reor e kvar. ja vill iallafall inte sitta hemma hela dan imorrn. ja behöver verkligen en ny mobbe. asså min e miffad ja svär. asså titta om tex sama skickar 3sms kl 16 säger vi så kommer smsen 16.30! det e så jävla iriterade. grrrr, vf kan ja inte ba få en ny mobil?! dessutoom så betalar ja ju själv så??? whats the problem??? ja känner pappa han kommer överaska mig genom att ha köpt en ny telefon som suger elr som ja inte vill ha! han gör alltid det ja har aldrig fått en mobil som ja själv valt ut ochg han ska alltid ha den billigaste... han fattar inte att om ja får en bra mobil som ja verkligen vill ha så kmr ja ju kunna ha den längre utan att önska mig en ny. aja, what can i do??? aja ska dra . bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0