När kommer garderoben & mina klänningar???

Hej! Garderoben eller klänningarna har inte kommit än =(. jag undrar när dom kommer... Sama beställde förut, förraförra veckan eller nåt och den kom efter tre dagar!! Och garderoben skulle komma den här veckan. Dom kanske kommer imorgon?? Aja, idag hade vi gympa och det var superduper kul!! Vi körde badminton. Det va jätte roligt. Först var jag med sama och vi pricka badmintonbollen 25 ggr, som blev vårt rekord. Sen gjorde Isabella och najma 30, så vi ville slå dom. Så vi gjorde typ 45 tror jag. Sen bytte jag och körde med najma lite. Då gjorde vi 64. Sen klarade vi 88!!!!!!!!!!!!! Sen körde jag mer med sama och vi gjorde 67.
Det var jätte jobbigt för mig för när jag körde så sköt alla snett och lite här och var. Så jag fick springa fram och tillbaka hla tiden medans den som jag körde med stod helt still, eftersom att jag passa mot den!!! Sen så fick jag damp. När sama äntligen lärt sig att skjuta rakt till mig, så jag fick stå stilla så kommer gympaläraren, Alex, och säger att jag måste röra mig mer!!!! Jag var helt slut och svettig när vi gick.. men det var skitkul!! Man kunde köra pingis också, men det pallade inte jag köra eftersom vi gör det hela tiden i skolan. Och dessutom är badminton MYCKET roligare!!!

Efter skolan åkte alla typ till farsta för att köpa present till corinnes födelsedag. Jag ska inte gå på hennes fest, så jag ska inte köpa nåt. HAR INGA PENGAR.... Jag längtar till nästa månadspeng... GUD va jag vill ha pengar, jag är shoppingnödig!!

Imorgon är det aulaskoj i skolan. Fett kul!!! Undrar vem som kommer uppträda? Aja. Här är lite bilder från veckan:



XOXO Natalia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0