Längtar till sommarn...

Hej igen! Haha, vet att det var länge sen jag skrev, men ibland har man inte lust bara. Thats life. Aja, jag har typ haft fett kul hela veckan. Igår efter skolan var jag hemma hos Sama. Det var frett me kopisar där- typ khlood, sama, cj, wim, åg, alex, rasmus, aimene och jag. Alla förutom khlood jag och såklart sama hade vart hos sama, men för alla andra var det första gången. Det va fett kul där. Vi kolla på the grudge 3 på hennes data. Haha det var så jävla roligt. Asså jag själv tycker the grudge inte är ett dugg läskig, asså jag skräms inte, JAG GARVAR!!! Jag blir aldrig skrämd på den. Jag asgarvar när mamman kommer med sitt snea huvud. Hon ser sååååååååå rolig ut!!!! Men aja, iallafall det jag skulle säga var om Khlood. Asså hon va typ fett skraj, hon kollar aldrig på skräck och hon satt typ och skrek varje gång nåt äckligt hämde och hon va skit rädd. Hahah!!! Och jag ska säga en sak (pinigt för aimene kanske), aimene typ tyckte alla tjejer va snygga. Haha... TILL OCH MED THE GRUDGES SYSTER!!!!!!

Aja, sen idag efter skolan gick vi hem till RASMUS! Haha.. Det va jag, Khlood, sama, åg, alex, rasmus, wim, cj, corinne,aimene och isabella (och najma, en liten stund). Gissa vad vi gjorde??? Juste, kolla på film. Vi kolla på stephbrothers. Jag hade redan sett den... Asså rasmus hyrde och när han var och hyrde körde vi sanning eller konka. Haha, inget hände typ... Och innan det körde vi också kurragömma...

Pözzar & kramar // Natta

Kommentarer
Postat av: Sama

HAha cj störde typ alla när vi kollade på the grudge...

Fett roligt det vah hahah

2009-03-07 @ 12:23:00
URL: http://eskimoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0