Garderoben kom, men ska tillbaks =(

Hej! Vet att det nästan var en vecka sen jag skrev. Men jag har inte haft något att skriva om. Igår åkte jag till stan. Jag köpte inget. Jag tänkte köpa den där koftan som jag har på förra inlägget eller linnet. Men dom var jätte fula på mig. Jag är glad att jag sparar mina pengar istälelt =): Igår fick jag smset från MIO att min garderob hade kommit. Jag blev  typ fett glad =D: Men sen idag hämtade vi den och vi öppnade alla kartonger för att vi skulle bygga den. Men sen upptäckte vi att vi har fått fel en sak. Alltså det var så här:
Vi beställde en garderob med 2 dörrar och tre lådor. Ena dörren är en spegeldörr, andra ska vara en kortare vanlig dörr med utdragbara lådor nere. Men vi fick två långa spegeldörrar. Och om vi inte har tre lådor där nere går det inte att sätta in en trådback som ska  vara  där nere med. Fattar i något?? Jag tvivlar på det =D!!! Men jag kan du visa. KOlla vi beställkde detta:
  men vi fick detta:
Aja, så på måndag ska vi dit och bråka med dom på att vi fått fel. Nu måste jag vänta säkert två veckor till tills lådorna kommer =(...

Inga av mina klänningar har heller inte kommit. Jag ska ringa och fråga varför typ snart..
Imorgon har vi dans. Jag har tränat skit mycket på den. Jag kan själva dansen men jag suger på att dansa!!!! Haha.. Ni fattar säkert noll. Men jag kanske kommer på genrepet iaf!!! Sen ska jag typ på bio med pelle. Vi vet inte vilken film, vi ska bestämma där.. Jaja, chao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0