helllu

äntligen fick ja träffa lilla saaaamaaaa. feeeett kul asså. vi gick ut kl 12 och typ ingen kunde va ute så det va bara ja och khlood och sama. sen kom najma lite senara vi ute. men jaja, först va vi ute och ja hade 30kr me mig så khlood och sama köpte choklad (flytande) och ja köpte candy. sen träffa vi sharon på vägen.

sen gick vi och plinga på najma, ingen öppna så i gick till sama, och då smsa najma och sa att hon kunde kma. då kom hon. vi körde FIA MED KNUFF. khlood vannn!!!ja gav sama hennes födelsedagspres. det var ett par jätte fina silverörhängen och ett tre pack (små, mellan stora) pärlörhängen. och av henne fick vi ett jättefiint handgjort armband och nyckelring från bangladesh.

sen gick ja hem för ja skulle till stan me mamma. kl va lite över tre. i stan köpte jag en skit fin handväska me kedja från gina för bara 74kr. asså det fanns inga andra färger än beige och röd så ja tog rööd. den har typ en stor rosset på framsidan och har typ kanter av guld. i gina köpte ja också strumbxor. i åhlens köpte ja en "personlig kalender". den e fett bra för mig. asså den har så här ett plast fack som framsida så man kan lägga in egna bilder som framsida. ja skrev ut en bild från min fotoskriare och la in den. bilden e lite för kort men det blev fiint. ja köpte också en väggkalender, en sån där som man drar bort för varje dag. haha. tyckte det va kul. sen köpte ja mina älskade herbal essences balsam &shampo från hm. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR dom!!!! aja ska dra och göra nåt annat. chao bellas!!!! hej då puss och kram, mvh natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0