Tjaba, tjena, hallå

Hejsan töntar, ne ja skoja. Som jag sa att jag kanske skulle så åkte jag in till stan. Jag har köpt lite saker. En hanväska, små örhängen, stora runda örhängen och en present till Sama. Hon hade ett önskemål- en svart kalender. Kanske jag köpte den, kanske inte. Vem vet. Haha ne ja skoja, Sama vet redan jag mmsade henne och fråga om det va en sån hon ville ha och om ja skulle köpa. Här e det jag köpt:
handväska 99:- från SIX
örhängen 20:- från UR & PENN
örhängen 20:- från UR & PENN
Kalender 119:- från Åhlens (Den är inpackad med presentpapper)
Sen kom jag hem och smsa lite med Sama. Hon sa att hon måste lämna två böcker till khlood. Vi båda hade tråkigt så vi bestämde oss för att gå och lämna dom. Vi fota lite på vägen. Vi gick dit, snackade lite och gick hem. Sen hade jag hemspråk. Här e bilderna:

Najs vaa???? Den sista bilden på mig på kullen, eller berget e fett kul om man zoomar in. För då ser man att jag hoppar och att det ser ut som om jag flyger. Haha. Oh den tredje bilden, visst ser samas öga läskigt ut?? det va bara för att jag råka ta blixt. Sen gjorde jag den fina bilden på enyn. Visst blev det fint???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0