Stan- såklart

Efter skolan åkte Anneli och jag in till stan. Vi skulle köpa present till Sama eftersom att hon fyller år den 26 februari. Tyvärr kommer jag att vara i fjällen då =(... Asså vi gick typ runt jätte länge. Vi var skiiiiiittrötta i benen och så. Omg vi var så jävla trötta. Så vi gick in till donken och åt. Jag köpte en glass med kola sås och en jordgubbspaj of course och anneli tog en happy meal! Jag köpte inget men anneli gjorde. Sen gick jag hem och hade hemspråk >=(. BORING!!! Aja, nu kollar jag på tv och äter glass. Haha och skriver blogg.!!!!! Lite wierd då! Heheh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många besökare har du per dag ?

2009-02-07 @ 09:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0