SPORTLOV!!! =D

Hej sötnowsar! Nu är det äntligen sportlov! På söndag åker jag till fjällen, men ta det lungt, jag kommer skriva där förhoppningsvis. Asså jag har typ blivit sjukare och på nyheterna sa dom att det skulle bli -30!!!! Det kommer bli jätte kul. Synd bara att jag är lite sjuk!!! Jag har laddat ner sjukt med många nya låtar nu som är grymt bra! Haah! Imorn ska jag bara packa och sen gå på Samas födelsedags middag, sen ska jag gå och packa lite till och sova lite och sen tidigt påp morgonen på söndag åker jag i väg. Sjukt lång är det- 6-8 timmars lång resa!!!!!! Idag köpte mammi nya täckbrallor som är OTROLIGT sköna!!! Dom kosta dessvärre 650kr- och det är rean!!!!! Men dom var bra och dom kan jag ha några år! Det är jätteskönt att slippa skolan ett tag faktisk. Jag ser verkligen fram emot min lilla "semester"! Gud vad många komplicerade ord jg har i det här inlägget!!!! Haha, jag har blivit lite mer snille!!!! Jaja, chao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0