Shit pommes frites

Hej, sorry att jag inte skrivit sen i söndags. Jag är ledig hela dan idag. Fett skönt. Jag ska inte ut på hela dan ska barar va hemma och ta det lungt! Jag kanske ska in till stan och dra runt lite?? Jag vet inte... Igår var det redovisning i skolan. Det va kul förutom vår grupps lärare- CP-maria! Åh, gud va hon e störd. Jag vakna ändå skit tidigt ida, halv åtta. Asså jag är hopplös, när vi inte har sovmorgon skulle jag kunna sova till 12, men på helger och sovmorrnar vaknar ja skiiiit tidigt!

Jag kommer ha otur idag. Vet ni varför? Det är fredagagen den trettonde idag!!! Haha, jag brukar ha otur jämt egentligen så det är ju inget spec. Men lite kul får man ju ha!!!!! Jag märkte att min blogg är så jävla tråkig. Ge mig tips snälla!!! Jag har skit ont i magen, vet inte varför. Det känns som om jag ska spy.. BLÄÄÄÄ! Jag har faktiskt inte spytt sen sexårs och nu går jag i sexan!!! Omg, vad snabbt  tiden går... Jag har på mig äkta myskläder, en stickd gammal tröj och trsiga mjukisar och en varm möss och sockor!! Det är så skönt med myskläder, man borde kunna ha det 24-7 men man vill ju inte skämma ut sig TOTALT! Det är så skönt att va ensam, det e bara jag och Kira!!! Och jag vet någon som fyller år snart! Nämligen- SAMA!!! Fast jag kommer varar i fjällen när hon fyller år, men hon ska ha födelsedagsmiddag lördan innan ja åker, den 21 tror jag. Aja, ska göra nåt annat nu! Hej då sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0