=P

Hej igen mina kära läsare, haha skojar. Ne, men hej i alla fall!! Jag håller på med en grej til min blogg. Men jag tänker inte berätta vad. Haha, ni kanske inte bryr er, men jag bryr mig! Det kommer ta jääääääätte lång tid och jag hoppas jag är klar tills min bloggettårs dag! Men jag är nog klar veckan efter sportlovet?? Men vem vet. Jag kan inte vänta tills den bliur klar. Det är inget stort för er, Men för miG! Men jag kommer inte säga iallafall!

Idag hade Khlood hemsråk efter skolan så Sama och jag väntade på henne. Efter gick vi hem till Sama. Vi gjorde typ inget speciellt, vi snacka bara. Efter typ 45min gick vi hem. Jag fixade med min blogg-grej och åt lite tortelini! I LOVE OSTRAVIOLI!!! Det är sååå gott! Sen gick jag till konsup och köpte fanta, chips, plopp, kexchoklad, mjölk och fil för mamma ville ha, och jag ville ha chips och fanta. Haha, vet jag äter mycket onyttiga saker. Haaha! LOL. Sen satt jag vid tvn och gama i mig chips och fanta och lite kexchoklad! Jag kom på att jag inte har lagt in NÅGRA bilder alls under veckan. Här är dom vi tagit i skolan och så under den här veckan, så daaaaaaaaaaa:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0