Förlåt- IGEN

Förlåt att jag int ehar skrivit på skiiiiit länge. Men jag har inte haft så mycket att skriva om och jag har inte haft tid! Ni kanske har märkt att jag har haft många nya bloggdesigner på sista tiden. Det beror på att jag inte kan bestämma vilken som är fiin. Alla som jag gör blir jag inte nöjd med. Men den som jag har nu kommer jag säkert ha kvar en viss tid. Jag gillar den här ganska mycket faktiskt.

Jag har inte gjort så mycket igentligen. vart me vänner, och ovänner haah!!!! Jag orkar inte skriva om varje dag som har gått, så ni får kolla bilder stället. Här:

Vissa har inte sett en speciell bild av mmig från när jag var mindre. Jag har en jätte ful men cool bild när jag var i kina typ från år 2002?? Jag har ingen aning. Jag har munkfrisyr och polotröja och ser skiiit konstig ut. Bilden föreställer jag på kinesiska muren, Peking, eller Beijing. Här:

Cool frilla vaaa??? Jag fattar inte att jag kunde gå så där. Haha, gamla goooooda tider det... Åh, va jag skulle vilja åka till Kina igen. Kina är det coolaste land jag vart i faktiskt.

I skolan på franskan håller vi på med att göra en egen liten "serie". Alltså den ska vara helt på franska. Det är jätte svårt, men kul att få rita lite. Jag ska faktisk göra lite på den nu, jag tog nämligen hem den. När jag är klar kan jag skanna den och lägga in på bloggen om ni vill se hur den blev! Haha, jag ritar inte värst fiint, men det kan ju bli något!! Jag hittade en rolig historia på nätet. Bellman såklart:

Bellman satt hemma och tittade på fotboll då hans fru kom in och frågade vad det stod.

- 3-0 till Sverige, sa Bellman.
- Oj, vilka är det som har gjort mål? sa frugan och slog sig ner i soffan.
- Det var Andersson och två andra som hette Repris.

Men nu ska jag ta och äta nåt. Jag kom precis hem från skolan. Ska jobba lite med serien också och kanske teckna lite??? Vem vet vad jag ska göra, jag är inte en sån som planerar!!!Är det någon som har något tips om hur jag kan göra min blogg bättre?? Kommentera gärna.

//Puss och kram, Natalia


Kommentarer
Postat av: Erika

Men naaaw vad gullig bild xD^^

2009-02-10 @ 16:00:25
URL: http://klartkallunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0