Min garderob är klar!!!!!!

OMG! Min garderob är klar. Och jag ÄLSKAR den!!!!! Den är skit stor, ska jag säga!!! Kolla:
Fin va???!!!

Idag hade jag dans. Jag skulle köpa galgar också men jag hitta inga billiga typ 10-pack helst... Allt var skit dyrt det kosta typ 59 för 3-pack. Och jag hade bara 100kr... Aja. Sama köpte bara presenter till sin syrra. När jag kom hem hade pappa byggt klart garderoben!!! Jag blev skit glad. Men jag behövde fortfarande galgar. Så jag tog massa galgar från mamma och pappas garderob... men jag behöver fortfarande fler. Jag har mer kläder än dom på bilden. Mamma ska köpa mer åt mig. Nån som vet var det finns billiga?? Aja. Sen smsa jag khlood som har fått en mobil!! Vi gick ut. Men ingen kuunde typ va ute så vi gick hem igen... Juste. Igår va jag ute med najma och khlood. Alla var i fältet, men vi ville inte. Juste. Jag har köpt nya skor också. dom kosta 199 på stadium.. Vi tog lite bilder. Här:

Mina nya skor
Juste. I fredags var det påskmaskerad på skolan. Alla v utklädda. Jag klädde ut min till en docka men tog bort sen för jag orka inte ha på mig det... Aja... Jag kanske ska gå ut med nån imorn... Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0