vattenkrig o annat

najma e så snäll. hon hade inte vart i skolan igår o ida men igår kväll så ringde hon och berätta vad hon hade gjort och så. hon kom ida efter skolan.

ida av adet skit roligt. först hade vi hemkunskap och gjorde kladdkaka. den va skitgod. sen hade vi vanlig da på skolan. vi körde sanning elr konka. efter skolan körde anneli ja o sama vattenkrig på samas gård. vi körde alla mot alla det va skitoligt! vi tog bilder också- skitsöta! men dom har anneli o sama på sina mobiler. ja hade inte me min. sen efter det så kom najma och plinga på. hon hade en ny tröja och slöja på sig. vi gick och köpte slash och gick lite och hade skitkul. sen köpte vi godis och plingade på sama men hon fick inte gå ut. ja lägge rin bilderna senare.a på najmas gård och det e en liten knäpp kille som  heter amir som bor där.

ja glömde också att säga en sak. vi va på najmas gård och det e en liten knäpp kille som  heter amir som bor där. ja såg honom gråta och sa till najma. hon ba:
-palla gå till honom, han grinar alltid för småsaker.
men vi gick till honom ändå.
-vad är det amir?sa ja onom igen och han va skitgla.
- asså mitt cyckelstyre e trasigt. har du skruvmejsel?svarade han.
najma o ja börja asgarva och fortsatte. efter 5min såg vi honom igen och han va skitgla.
-min cykel e fixcad, en man fixade den till mig! sa han

Kommentarer
Postat av: Ida

älskar kladdkaka.. ska fan göra det nu..
tackar :D

2008-06-04 @ 20:22:53
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se
Postat av: Anneli

Ni kunde haft plingat på mig. :(

2008-06-04 @ 20:48:50
URL: http://atc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0