förlåt mig

ida va ja ute me khlood, sama o najma. först kom khlood hem till mig och vi gick ut. khlood hade ringt sama och hon va på väg hem från ikea men hon skulle ringa när hon kom hem. så vi plingade på najma. hon skulle åka till farsta så hon kunde inte gå ut men hon skulle ringa när hon kom hem. så vi ringde till anneli. hon va ute med isabella, oliver, fredrik . så vi gick hem till mig och spela data. sen ringde sama och vi gick ut me henne. vi gick till grillen och ja bjöd på pommes. sen så gick vi in i ett hus med 11våningar. vi åkte högst upp. sen när vi skulle åka ner fick vi vänta på hissen jättelänge. vi skulle precis gåtrappan istället och just då kom hissen. khlood gick före så hon hade redan börjat gå ner på trappan. vi ropade på henne typ 2ggr och vi trodde att hon hördemen hon fortsatte gå så vi åkte ner. när hon kom ner från trappan va hon sur och gick hem.vi följde efter henne lite men sen så stannade vi. vi gick hem till mig 2min bara för att ringa najma och fråga när hon skulle komma men hon svarade inte. så vi gick och plingade på khlood.
-khlood förlåt, sa ja o sama.
-mm, sa khlood.
ja trodde hon menade ok ja förlåter er men så var det inte.
-förlåter du oss?sa sama
-nej, sa khlood.
sen gick vi och då ringde najma och sa att hon kunde gå ut. så vi busplingade på rasmus- en i vår klass.det va fett roligt.sen gick sam o ja hem efter typ 2timmar. då försökte vi ringa khlood men hon hade telkefonsvararen på så vi kunde ej prata me henne. så om du läser detta khlood- förlåt oss! ja älskar dig khlood:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0