=)

ida va ja ensam hgemma halva dan, sen vid ettiden gick ja khlood, anneli, isabella och sama ut. vi gick först hem till anneli. sen gick vi till gottom och vi köpte slash. mmmmmmmm... najma kundeinte komma ut. vi gick till grillen och köpte pommes, gick hem till mig och åt och fotade. sen gick vi till fältet och körde fotboll och ja hade me mig kameran. sen kom ja hem, skicka de typ hundra bilder från min kamera till dom och sen ringde najma. då gick vi ut. vi va me snorungarna och hade ganska så roligt. sen helt plötsligt började det ÖSREGNA! skitmkt. så ja sprang hem och kom hem helt dygnblöt. här e några av bilderna som vi fotade ida:

Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt med roliga kompisfoton!:)



Sv: Oj va snällt, tack vad glad jag blir!!^^



Ha en superb fortsättning på kvällen!

Kram!:)

2008-06-27 @ 22:44:59
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0