avslutning.

ida på skolan va det avslutning. 5 elr 6 personer i vår klass fick en fotbollsbok och sverige svettarmband frö att vi va me och ordnade fotbollsturneringen. ja hade på mig min vita- young blood klänning, en vit ginatricotväska som ja fått av sama i fördelsedaspresent, vita tights, ballerina och en kofta. koftan va lite ful men det va kallt o ja hade inget annat. vi fick tillbaka massa gamla saker från typ 6-års som va jätteroliga att se. i sexårs spelade vi också in en låt, "vänner", som vi fick lyssna på. sen åt vi tårta och läsk. ja o khlood blev sams =). najma, ja,sama och khlood gick hem till mej spelade liote data och
sen gick najma hem. då gick vi hem till sama och fick toblerone och youghurt. och läsk! alla mina kompisar va jättefina. ja bad åsa ta en bild på alla oss tillsammans me min kamera. så här blev den:

visst e alla fina?

ja står bredvid najma längstut åt vänster. det e ja, najma, isabella,anneli, sama, khlood o sharon/namnen står i ordning).
hemma hos sama va vi inne på datan, tittade på tv och busade lite. sen skulle khlood gå hem så ja drog också....

här e lite bilder från avslutningen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0